KEZDŐ PROGRAMOK

  •     Power Basic alap edzés

A Power Plate alapedzéseit kezdő power plate-eseknek javasoljuk. Kondícionáló edzés.megmutatja,hogyan minimalizáljuk a hatást,növeljük az izomerőt,és fokozzuk a flexibilitást.Elsajátíthatjuk az alap testtartásokat és az edzés során használt kifejezéseket.Magabiztosságot szerzünk.

Alap kondícionáló 1.program (letöltés)

Alap kondícionáló 2.program (letöltés)


ÁLTALÁNOS PROGRAMOK , KÖZÉPHALADÓ/HALADÓ

  •    Power Tone feszesítő edzés

Az alakformáló sorozat részeként ez az edzés többféle ellenállással edző technikával javítja az izomerőt és a kitartást. ezen az edzésen a hagyományos Power Plate ® edzési protokollok segítségével fokozzuk az izmok definiáltságát.Ez a teljes testet megmozgató edzés az izomtónus fokozására és és az izomerő növelésére összpontosít, minden testrészen.Fitnesz szint: középhaladó / haladó

Power Tone feszesitő program (letöltés)

  •   Power Anti-cellulit edzés

Ez az edzés kifejezetten a cellulit kezelésére és megelőzésére szolgál. Célzott gyakorlatokkal valóban a cellulitos területekre összpontosít, emellett növeli az izomtónust és csökkenti a cellulit megjelenését. Kihasználja a Power Plate rugalmasság növelő és masszázs hatását, a nyirokkeringés intenzív fokozásával méregtelenít. Ez az edzésprogram átfogó és hatékony alapja a  jó közérzetnek és magabiztosságnak.Fitnesz szint: kezdő/haladó

Power anti-cellulit program (letöltés)


  •   Power törzsizom edzés

Ez az edzés a testünk központjáról szól az egyensúlyra és

koordinációra helyezi a hangsúlyt, segít a korrekt

testtartás és egészséges hát elérésében, fenntartásában. 

Power törzsizom program 1.szint (letöltés)

Power törzsizom program 2.szint (letöltés)

 

  •    Power kardió edzés

Zsírégető és feszesítő edzés, mely a Power Plate kardió és

erősítő gyakorlatait ötvözi. A Power Slim fogyasztó sorozat részeként többféle eszközt is használ az erős, karcsú alak elérése érdekében.Fitnesz szint: kezdő / középhaladó

Power kardió program 1.szint (letöltés)

Power kardió program 2.szint(letöltés)

 

  •  Power Performance teljesítményfokozó edzés:

A Power Fitness sorozat részeként ezen az edzésen megtanulunk mozogni, ugrani, nyomni és tolni, méghozzá intenzíven, kitartóan. Az erőközpont erősítésére illetve a játékokban, sportban való teljesítésre összpontosítunk, teljesítményfokozó gyakorlati alkalmazásokkal és funkcionális edzéssel. Fitnesz szint:középhaladó/haladó.

Power Teljesítmény 1.szint (letöltés)